اهداف واحد رسیدگی به شکایات:

 

۱- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان 
۲- افزایش میزان رضایت مندی مراجعین و کارکنان از سازمان 
۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای 

این واحد در  شبکه بهداشت و درمان مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به جز پنچشنبه ها و ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی  انتقادی داشته باشند آماده دریافت انتقاد و شکایات آن ها خواهد بود . 

مراجعین گرامی شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئول  مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.


1-مراجعه به سایت  https://kavarsh.sums.ac.ir

2- مراجعه به مرکز بهداشت و دریافت و تکمیل فرم طرح شکایات

3- تماس با شماره تلفن 07137829136 داخلی 242

5.از طریق ارسال شکایت به سامانه پیامکی 200012700107

لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:


۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید. 
۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید. 
۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید. 



قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد.