اهداف واحد رسیدگی به شکایات:
۱- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
۲- افزایش میزان رضایت مندی مراجعین و کارکنان از سازمان
۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای
این واحد در شبکه بهداشت و درمان مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به جز پنچشنبه ها و ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی انتقادی داشته باشند آماده دریافت انتقاد و شکایات آن ها خواهد بود .
مراجعین گرامی شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئول مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.
1-مراجعه به سایت https://kavarsh.sums.ac.ir
2- مراجعه به مرکز بهداشت و دریافت و تکمیل فرم طرح شکایات
3- تماس با شماره تلفن 07137829136 داخلی 242
5.از طریق ارسال شکایت به سامانه پیامکی 200012700107
لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:
۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید.
۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید.
۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد.