• 1398/06/31
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

پیام تبریک رییس شبکه بهداشت و درمان کوار به مناسبت هفته دفاع مقدس

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار ،در این پیام آمده است : این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

 
 

بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور شهرستان کوار را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا ، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 سید علی شمس نیا  رییس شبکه بهداشت و درمان کوار 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 10036
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید