• 1401/10/27
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار

پایش و ارزیابی مجموعه سلامت شهرستان کوار توسط تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی درمانی شیراز

.

تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی درمانی شیراز از مجموعه سلامت، بهداشت و درمان شهرستان کوار بازدید کردند و روند ارایه خدمات به مراجعان در مراکز مختلف را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، دکتر «امید نیکو» رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، از پایش مجموعه سلامت، بهداشت و درمان شهرستان کوار توسط تیم نظارتی با مسیولیت دکتر «سید روح الله حسینی» رئیس حوزه ریاست و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف ارزیابی عملکردی مراکز بهداشتی و درمانی و بررسی نیازمندی ها و همچنین ارتقای سطح کیفیت خدمات ارایه شده به مراجعان خبر داد.
  

دکتر «امید نیکو» در ادامه گفت: در این بازدید یک روزه، در رابطه با حوزه سلامت شهرستان بیشتر موضوعاتی مطرح شد که به انعکاس آنها به تیم مدیریتی دانشگاه و سطوح بالاتر برای بررسی نیاز بود.

این تیم نظارتی با مسولیت رییس حوزه ریاست و مشاور رییس دانشگاه با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) کوار و مراکز بهداشتی طسوج و اکبرآباد و بازدید از بخش های مختلف و عیادت از بیماران ضمن مشاهده روند خدمات دهی به مراجعان از میزان رضایت مندی مردم از خدمات ارایه شده نیز اطلاع یافتند.

 

دکتر «سید روح الله حسینی» همچنین با حضور در مراکز بهداشتی در حال ساخت طسوج و اکبرآباد از میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه های عمرانی نیاز بازدید کرد.

 

این بازدید یک روزه، طی نشستی با حضور تمامی اعضای این تیم نظارتی به اعلام گزارش و بیان توانمندی ها و چالش های حوزه سلامت، بهداشت و درمان شهرستان کوار پرداخته شد که با جمع بندی و ارایه راه حل برای برون رفت از بعضی چالش های موجود در حوزه سلامت شهرستان کوار به پایان رسید.

در این بازدید دکتر «نگار درویش» مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت، مهندس «علی سمتی» کارشناس اپیدمیولوژی امور فنی و شبکه ها و «احد امیری» کارشناس مسوول بهداشت عشایر به نمایندگی از معاونت بهداشت دانشگاه؛ «منصور مدرکی» معاون مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، «حجت حمیدی» معاون مدیر امور مالی دانشگاه به نمایندگی از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه؛ دکتر «راضیه السادات موسوی رکن آبادی» رییس اداره نظارت و اعتباربخشی امور بیمارستان ها و «زهرا مرادی» کارشناس نظارت و اعتباربخشی به نمایندگی از معاونت درمان دانشگاه؛ «مجید عسکری» کارشناس نظارت بر دارو به نمایندگی از معاونت غذا و دارو و «محمد کیانی سلمی» کارشناس بازرسی و پاسخگویی به شکایات به نمایندگی از اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه حضور داشتند./مرتضی خسروی

پایان خبر

 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 72637
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید