• 1399/02/30
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

پایش فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار در زمینه کروناویروس

رییس مرکز بهداشت کوار از بازدید کارشناس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مجموعه سلامت این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،رییس مرکز بهداشت کوار هدف از این بازدید را نظارت بر برنامه کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان عنوان کرد.

دکتر«سپیده عاشوری»افزود: «رضیه شناور»کارشناس مسوول بهبود تغذیه معاونت و بازرس معاونت بهداشت دانشگاه در این بازدید ضمن بررسی روند ارایه خدمت در بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا در این شبکه بر اهمیت پیشگیری، شناسایی و آموزش به افراد مبتلا به کووید19 به عنوان شاخص های تاثیرگذار در مبارزه با این بیماری و ارتقای سلامت کشور تاکید کرد.

  
 

 او اضافه کرد: همچنین در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین (ع)که به صورت 16 ساعته مشغول خدمت رسانی هستند با حضور بازرس دانشگاه و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان کوار، فعالیت های در حال انجام، نحوه ارایه خدمت و میزان رضایت مندی از خدمات ارایه شده، ارزیابی شد.
 

رییس مرکز بهداشت  شهرستان کوار در ادامه گفت: با توجه به اهمیت ارایه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان و خدمت رسانی به مردم، نظارت و رسیدگی به پروتکل های بهداشتی  و تکمیل چک لیست های نظارتی در مراکز درمانی و واحدهای ستادی به صورت مستمر در شهرستان ادامه دارد.

در این بازدید مهندس«حمید دهقان» مسوول ستاد گسترش شبکه و «علی فرهانیان» کارشناس گسترش نیز حضور داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 24335
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید