• 1398/09/10
  • - تعداد بازدید: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

همفکری اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه سلامت شهرستان کوار

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سلامت با حضور رییس و اعضای شورا برگزار شد.

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سلامت با حضور رییس و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،دکتر«سید علی شمس نیا» در این نشست، بر لزوم گسترش فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از در راستای ترویج و اجرای امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار بیان کرد: همانگونه که شعار سیستم بهداشتی ، پیشگیری بهتر از درمان می باشد، این قضیه در امر به معروف و نهی از منکرنیز باید تسری یابد.

 
 

او اضافه کرد:با اجرای امر به معروف و نهی از منکر می توان از بروز بسیاری ازآسیبها و ناهنجاریها جلوگیری کرد و قبل از اینکه منکری پیش آید با اجرای امر به معروف و نهی از منکر از بروز مذکرات پیشگیری کرد و این مهم تلاش همه همکاران را می طلبد که بتوان آن را بطور کامل بیان نمود.

شمس نیا ،با تاکید بر اینکه مدیران وکارکنان حوزه سلامت  با هم همفکری و تعامل داشته باشند ادامه داد: باید ضمن آسیب‌شناسی امر به معروف و نهی از منکر ، راهکارهای عملی پیاده‌سازی این اصل مهم را تبیین و تشریح شود.

 او به همه رابطین توصیه کرد ضمن آسیب‌شناسی امر به معروف و نهی از منکر، راهکارهای عملی پیاده‌سازی این اصل مهم را تبیین و تشریح کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار،در پایان ضمن با اهمیت خواندن این مسئله خواستار مشارکت، ارائه نقطه نظرات کارشناسی و تشکیل کمیته های مورد نیاز شد.

 

در ادامه،«زهرا قاسمی» مسوول شورای امربه معروف شبکه بهداشت توضیحاتی پیرامون فعالیت های شورا و سابقه برنامه های شورا ارائه نمود.

در این نشست مباحث مختلفی مطرح و بررسی شد که می توان به برگزاری مستمر و منظم نشست های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ه به صورت ماهیانه یک بار اشاره کرد.

 این نشست با حضور نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان ،بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) و مرکز آموزش مهارتی و حر فه ای علوم پزشکی در دانشگاه  برگزار شد.
 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 14700
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید