• 1398/08/14
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی کارکنان حوزه سلامت کوار

به مناسبت هفته سلامت بانوان،برنامه پیاده روی و ورزش صبحگاهی با حضور بانوان شاغل در ستادشبکه بهداشت،مراکزپایگاه‌های سلامت شهرستان و مرکز آموزش مهارتی حرفه ای علوم پزشکی برگزار شد

به مناسبت هفته سلامت بانوان،برنامه پیاده روی و ورزش صبحگاهی با حضور بانوان شاغل در ستادشبکه بهداشت،مراکزپایگاه‌های سلامت شهرستان و مرکز آموزش مهارتی حرفه ای علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوا ،در این برنامه پیاده روی صبحگاهی بر اهمیت فعالیت بدنی در سلامت بانوان تأکیدشد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره بر اهمیت موضوع سلامت بانوان گفت: توجه به موضوع تندرستی و سلامتی زنان امری مهم بوده که منجر به داشتن نسلی پویا و با آرامش جسم و روان در جامعه خواهد شد.

دکتر«سپیده عاشوری»افزود: توجه به ورزش و سلامتی در محل کار سبب افزایش نشاط و شادابی کارکنان می شود و باید به تدریج به صورت امری رایج و روزانه درآید.

 

او اضافه کرد: بدون شک هر کارمندی که دارای نشاط است با روحیه بهتری در محل کار حاضر می شود و نتایج بهتری را برای سازمان به ارمغان می آورد.

عاشوری،در پایان گفت: امید است با فرهنگ سازی ورزش صبحگاهی برای بانوان شاغل ادارات،شاهد افزایش سلامت، تندرستی و نشاط اجتماعی و به تبع آن شاهد خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان و ارباب رجوع در راستای شغلی آنها باشیم.

 

در حاشیه این برنامه با هدف بالابردن روحیه کارکنان و سطح سلامت آنان و ترغیب به فعالیتهای ورزشی

مسابقات ورزشی دارت نیز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 13746
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید