• 1403/02/26
  • - تعداد بازدید: 309
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شهرستان کوار

هفته ملی جمعیت با موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری با حضورکارشناس ستادی شهرستان کوار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار "فاطمه چاه بندی "کارشناس مسئول سلامت خانواده  عنوان کرد:

موضوع جوانی جمعیت هم اکنون از مهمترین مسائل و دغدغه کشور است که اگر به آن پرداخته نشود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به آینده کشور وارد خواهد کرد. جمعیت جوان که اساس توسعه و آبادانی هر جامعه است باید حفظ و صیانت شود و این وظیفه آحاد جامعه و همه مسئولان است که در این راستا تلاش کنند.

 

چاه بندی  گفت: این فرصت هنوز برای ما وجود دارد تا کشور را از بحران سالمندی نجات دهیم، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و در راستای اجرای موثر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نیازمند اقدامات جهادی و تلاش همگانی در قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان هستیم.


چاه بندی افزود:در واقع هدف خانواده بزرگ سلامت در هفته ملی جمعیت تاکید و اقدام موثر در ترویج ازدواج بهنگام، آسان و پایدار، ترویج زایمان طبیعی و ایمن، راهکار‌های مقابله با ناباروری و سقط جنین، درمان زوج‌های ناباور با خدمات دولتی، تحکیم بنیان خانواده، اجرای منشور کرامت مادری و تقویت هویت مادری و ... می‌باشد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار همواره تلاش می‌کند با مشارکت فعال ارگان‌های دیگر و همراهی مطلوب مردم و فعالان این عرصه ، حمایت از فرزندآوری سالم و تعالی سلامت  را بعنوان یکی از برنامه‌های اصلی خود دنبال نماید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 101856
کلیدواژه

تصاویر