• 1399/10/29
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

نظارت تیم های بهداشتی بر برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان در مدارس کوار

تیم های بهداشتی شبکه کوار با حضور در محل برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم بر روند اجرای دقیق پروتکل‌ها نظارت کردند.

تیم های بهداشتی شبکه کوار با حضور در محل برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم بر روند اجرای دقیق پروتکل‌ها نظارت کردند.  

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، معاون بهداشتی شبکه کوار گفت: طبق شیوه نامه برگزاری امتحانات دی ماه برخی پایه‌ها امتحان آنلاین و برخی دیگر امتحان حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان برگزار می شود،تیم های بهداشتی شبکه کوار با حضور در حوزه های امتحانی، شیوه اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا ویروس در مدارس را بر اساس چک لیست های مربوطه بررسی کردند.

 

دکتر «سپیده عاشوری »افزود: در این بازدید علاوه بر ارایه آموزش های لازم در مورد راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19 به دانش آموزان و مسوولان برگزاری امتحانات، فرایند اجرای امتحانات با رعایت تمام نکات بهداشتی ارزیابی شد.

  

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره به نظارت جدی شبکه بهداشت و درمان کوار بر روند اجرایی دستورالعمل‌ها در مدارس افزود: این بازدید ها با حضور کارشناسان سلامت نوجوانان و جوانان بهداشت مدارس،بهداشت محیط با همکاری کادر عوامل اجرایی اداره آموزش و پرورش مدارس شهرستان کوار با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان،مراقبین و عوامل اجرایی حوزه های امتحانی در حال انجام می باشد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 35834
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید