• 1399/07/21
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

نظارت بر بهداشت محیط‌ های کاری از سوی کارشناسان بهداشت حرفه ای کوار

کارشناس مسوول واحد بهداشت حرفه ای شبکه کوار، از فعالیت و نظارت کارشناسان بهداشت حرفه ای از کارخانجات و کارگاه های بخش های خصوصی زیر پوشش این شهرستان خبر داد.

کارشناس مسوول واحد بهداشت حرفه ای شبکه کوار، از فعالیت و نظارت کارشناسان بهداشت حرفه ای از کارخانجات و کارگاه های بخش های خصوصی زیر پوشش این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار ،کارشناس مسوول واحد بهداشت حرفه ای با اشاره به اینکه نظارت بر واحدهای کارگاه ها و کارخانجات از اهمیت ویژه ای در کاهش شیوع این بیماری دارد؛ افزود: این بازدیدها با هدف پایش و نظارت بر رعایت اصول بهداشت و ایمنی کارگران در محیط کاری با توجه به سرعت شیوع و گسترش ویروس کرونا در اثر رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، انجام شد.

 

مهندس «میثم فردویی » افزود: بازرسان بهداشت حرفه ای شبکه با حضور در این واحدها کارگاهی و صنعتی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی از سوی کارگران بررسی و نیز بر ضرورت رعایت بهداشت فردی بویژه استفاده از ماسک به آنان تاکید شد.

  

او اضافه کرد: در این بازدیدها با تاکید و توجه به آیین نامه ها و دستورالعمل های کروناویروس  آموزش های لازم در زمینه راه های پیشگیری و گندزدایی و ضدعفونی وسایل و محیط کار،به متصدیان و کارگران ارایه شد.

 
 

کارشناس مسوول واحد بهداشت شبکه کوار با بیان اینکه کنترل های بهداشتی در واحد های کارگاهی و صنعتی در خصوص سلامت شاغلان از سوی کارشناسان بهداشت حرفه ای شبکه به دقت انجام می شود،گفت: به تمامی مسوولان کارگاه ها،صنایع و مراکز ارائه دهنده خدمات تاکید شد در صورت مشاهده علائم تب،سرفه،تنگی نفس در بین افراد و هر مورد مشکوکی از ورود فرد به محیط کار جلوگیری و اقدامات لازم برای درمان فرد صورت بگیرد.

فردویی،در پایان با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در قطع زنجیره انتقال بیماری کووید19، از متصدیان مشاغل خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کروناویروس، در حفظ و تامین سلامت خود و جامعه، کارکنان بهداشت و درمان را همراهی کنند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 30787
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید