• 1399/10/24
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

نظارت بر اصناف زیر چتر بازرسان طرح شهید سلیمانی در کوار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تمامی اصناف و گروه‌های شغلی شهرستان در زمینه میزان رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، بازرسی و کنترل شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تمامی اصناف و گروه‌های شغلی شهرستان در زمینه میزان رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، بازرسی و کنترل شدند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،سرپرست شبکه بهداشت کوار با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه نظارت بر عملکرد بهداشتی صنوف و کسبه در طرح شهید سلیمانی گفت: این تیم ها با نظارت مستقیم بازرس بهداشت محیط ،مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت شهری و نیروهای بسیجی آموزش دیده می باشد، بر روند چگونگی اجرای پروتکل های بهداشتی، نظارت کردند.

دکتر «محسن مردانی»افزود: در این بازدیدها،استفاده از ماسک توسط مغازه داران و سایر اصناف، رعایت فاصله گذاری های اجتماعی در مراکز پرتردد خرید مثل پاساژها و سوپرمارکت های زنجیره ای همچنین امکان استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای عموم از جمله مواردی بود که بررسی قرار گرفت.

   

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار در خصوص فعالیت‌های صورت‌گرفته در اجرای طرح نظارت بر عملکرد بهداشتی صنوف و کسبه اضافه کرد: از ابتدا طرح شهید سلیمانی در بازرسی های صورت گرفته بیش از نه صد و شصت و چهار واحد صنفی بازدید و به سی واحد اخطار و تذکر برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داده شد.

  

او با قدردانی از همراهی و همکاری صنوف با بازرسان و توجه به دستورالعمل های بهداشتی یادآور شد: همه باید در این طرح شهید قاسم سلیمانی که با انگیزه مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در سطح کشور در حال اجرا است، همکاری کنیم.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 35684
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید