• 1399/08/19
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها در مراکز بهداشتی و درمانی کوار

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار، از تشدید نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد.

رییس شبکه کواربهداشت و درمان شهرستان کوار،از تشدید نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،رییس شبکه کوار با بیان اینکه در بحران کروناویروس، حفظ سلامت کارکنان مجموعه سلامت، به ویژه افرادی که در تیم های بهداشتی و درمانی به صورت مستقیم با بیماران در ارتباط هستند،مهم و مورد توجه بوده است افزود: کارشناسان واحد سلامت شبکه با هدف نظارت دقیق در این خصوص،از بیمارستان، مطب ها ،درمانگاه های دولتی و خصوصی،بازدید و بررسی شد.

 

«سیدعلی شمس نیا» افزود: در راستای اجرای دستورالعمل های کشوری کروناویروس جدید، آموزش های عمومی و اختصاصی برای کارکنان اداری و پشتیبانی، پزشکان، پرستاران، کارکنان پاراکلینیک ارایه شد.

او اضافه کرد: بررسی دقیق نحوه تفکیک و تحویل زباله ‌های مراکز برای امحاء، بررسی رعایت فاصله گذاری اجتماعی شامل زمان بندی حضور مراجعان و حضور کمترین تعداد بیماران را از دیگر موارد بررسی شده در این بازدیدها برشمرد.

  

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار در ادامه گفت: در این نشستی با مدیران داخلی و کادر درمانی کارشناسان واحد سلامت محیط کار بر ضرورت توجه بیشتر به شرایط موجود و آمادگی بیشتر در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کووید و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان به ویژه در بیمارستان‌ تأکید شد.

او با اشاره به اینکه مراکز خدمات رسان بهداشتی درمانی مانند مطب ‌ها، درمانگاه ‌ها، آزمایشگاه ها ،در دوران کرونا نقش مهمی در نظام سلامت دارند افزود: مراکز درمانی به عنوان اماکنی که احتمال انتقال و انتشار ویروس کرونا در آنها بالاست و این مراکز باید پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد حفظ و ارتقاء سلامت مردم باشیم.

شمس نیا، در پایان با اشاره به اینکه کارکنان مراکز درمانی به ویژه پزشکان و پرستاران با شیوع کروناویروس،بیش از ظرفیت و توان خود در حال خدمات دهی به بیماران و مراجعان هستند، از مردم شهرستان در خواست کرد؛ تا با رعایت فاصله در روابط اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تا زمان کنترل و مهار کروناویروس،با مجموعه شبکه بهداشت و درمان کوار در مدیریت و کنترل این بیماری یاری کنند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 32286
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید