• 1399/02/09
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

نظارت بازرسان بهداشت شبکه کوار بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در ادارات شهرستان

کارشناسان بهداشت شبکه کوار به همراهی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی با هدف بررسی رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از ادارات شهرستان کوار بازدیدکردند.

کارشناسان بهداشت شبکه کوار با همراهی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی با هدف بررسی رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از ادارات شهرستان کوار بازدیدکردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار با بیان این با مطلب افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و گام دوم مبارزه با کووید19، بازرسان بهداشت شبکه کوار با حضور در ادارات این شهر از نزدیک در جریان روند فعالیت اجرایی بررسی رعایت موارد بهداشتی در گام دوم و نظارت دقیق توسط دستگاه هایی اجرایی قرار گرفتند.

 
 

دکتر «سپیده عاشوری» افزود: در این بازدیدها کارشناسان بهداشت شبکه ضمن تاکید بر اجرای مصوبات، بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی برای اجرایی نمودن آنها را خواستار شدند.

 
 

او با اشاره به اینکه همه ما در قبال سلامت خود و جامعه مسئولین و باید در اجرای طرح فاصله گذاری نهایت دقت انجام شود افزود: با تلاش همگانی، اجرای درست طرح‌ها و برنامه ریزی مناسب، می توان قدم به قدم به سمت قطع زنجیره کرونا حرکت کرد.

عاشوری یادآورشد: خوشبختانه شرایط خوبی در ادارات و نهادها بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند وجود دارد و انتظار داریم با افزایش سطح آگاهی مردم و اطلاع رسانی های عمومی و تخصصی در فضاهای مجازی،شاهد پیشگیری از بروز این بیماری در شهرستان کوار باشیم.

او در پایان گفت: ویروس کرونا همه اقشار مردم را مورد تهدید قرار داده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند در پیشگیری و شکستن ز نجیره انتقال ویروس کرونا بسیار تاثیرگذار باشد.

پایان خبر


  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 23407
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید