• 1399/01/31
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

نظارت‌ تیم مشترک پیشگیری از کرونا بر اجرای گام دوم در واحدهای صنفی شهرستان کوار

رییس مرکز بهداشت شبکه کوار گفت: در راستای اجرای گام دوم مبارزه با بیماری کرونا ،نظارت و بازرسی مشترک از واحدهای صنفی حساس بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدت گرفت.


رییس مرکز بهداشت شبکه کوار گفت: در راستای اجرای گام دوم مبارزه با بیماری کرونا ،نظارت و بازرسی مشترک از واحدهای صنفی حساس بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، رییس مرکز بهداشت شبکه کوار گفت: با توجه به از سرگیری فعالیت صنوف،طرح تشدید نظارت بر مراکز حساس شهرستان در حال اجرا است.

  

دکتر «سیپده عاشوری» افزود: این اکیپ‌ها که متشکل از کارشناسان بهداشت محیط، اداره صمت، اماکن و اتاق اصناف و شهرداری می باشد به صورت شبانه‌روزی در سطح شهرستان و میادین مختلف برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مطابق بر گام دوم مقابله با کرونا نظارت می‌کنند.

 
 

او افزود: در این بازدیدها ضمن نظارت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بر نحوه انجام مراقبت های بهداشتی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، آموزش های لازم به متصدیان این مراکز ارایه می شود.

  

رییس مرکز بهداشت شبکه کوار با اشاره به اینکه در این بازدیدها تعدادی از مغازه ها به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی و قوانین پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند یا اخطار دریافت کردند افزود: مراکز تهیه و تولید مواد غذایی که در ارتباط مستقیم با سلامت مردم هستند، لازم است هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و برای رفع مشکلات بهداشتی واحد خود تلاش کنند.

 
 

او در پایان گفت: بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان با تمام توان خود در زمینه نظارت و بازرسی از صنوف شهرستان فعال است و این نظارت ها در اولویت قرار گرفته است و در صورتی که دستورالعمل های بهداشتی، توسط صاحبان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان کوار رعایت نشود از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22891
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید