• 1398/09/12
  • - تعداد بازدید: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

معاینات شغلی و خدمات طب کار برای 80 کارگر شاغل سد پیماب کوار

کارشناس مسوول بهداشت حر فه ای شبکه بهداشت و درمان کوار: این برنامه در راستای اجرای الزامات نظام مراقبت سلامت شغلی و پیشگیری از بیماری های ناشی از شغل و محیط کار و به منظور ارتقاء سلامت شغلی شاغلین و کارگران انجام شد

کارشناس مسوول بهداشت حر فه ای شبکه بهداشت و درمان کوار: این برنامه در راستای اجرای الزامات نظام مراقبت سلامت شغلی و پیشگیری از بیماری های ناشی از شغل و محیط کار و به منظور ارتقاء سلامت شغلی شاغلین و کارگران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی در شبکه بهداشت و درمان کوار، کارشناس مسوول بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان کوار،اظهار داشت: با همکاری سد پیماب کوار بیش از هشتاد تن از کارگران این شرکت به منظور افزایش سلامت شغلی معاینات پزشکی شدند.

 

مهندس«میثم فردویی»افزود: این معاینات زیر نظر بازرسان بهداشت شهرستان کوار انجام شد،در این طرح کارگران تحت معاینات کامل از جمله معاینات عمومی قلب ، گوش، حلق و بینی، اعصاب، ،تست های اسپیرمتری،ادیومتری،ایتومتری،آزمایشات خون و معاینه قرا گرفتند.

  

او اضافه کرد: کارگرانی که مراحل مربوطه را با موفقیت طی نمودند ،گواهی سلامت صادر گردید.

کارشناس مسوول بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان کوار،هدف از اجرای این برنامه شناسایی محیط کار، فرآیند کاری، خطرات و عوامل زیان آور در محیط کار، تاثیر این عوامل بر سلامت شاغلین بررسی و نیز از طریق ارزیابی محیط کار و معاینات دوره ای و غربالگری، تشخیص زودرس و درمان به موقع بیماری ها و آسیب های ناشی از کار عنوان کرد.

  

کارشناس مسوول بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان کوار یادآورشد: باید به موضوع آموزش کارگران توجه ویژه کرد و کارفریان را در جریان خطرات و مشکلات کار و شغل قرار داد. بنابراین آموزش یکی از اولویت‌ها است که سطح اطلاعات کارگر و کارفرما در مسایل بهداشتی را افزایش می‌دهد.

فردویی،در پایان با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی و آموزش های ایمنی کارگران افزود: هر ماه دوره های آموزشی در این زمینه بهداشت فردی و شغلی در این شرکت برگزار می گردد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 14813
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید