• 1398/05/12
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

مسوولان سلامت شبکه بهداشت و درمان کوار با امام جمعه شهرستان دیدار وگفتگو کردند

رییس شبکه بهداشت و درمان به همراه رییس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان کوار با نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کوار دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شکه بهداشت و درمان کوار، دکتر«سید علی شمس نیا» با قدردانی از توجه ویژه امام جمعه این شهرستان به حوزه سلامت گفت: در بخشهای بهداشتی،درمانی و تجهیزات و پروژه های عمرانی در سطح شهرستان گامهای موثری انجام گرفته است که هرکدام نقشی مهم در توسعه بیش از پیش حوزه سلامت ایفا نموده است

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره  اقدامات انجام شده در توسعه بخش های و تجهیزات بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) کوار یاد آور شد: در چهار ماهه نخست در سال جاری شاهد افزایش و تخصیص تجهیزات جدیدی در این مدت بوده ایم و کارهای بزرگ و باکیفیتی در ارایه خدمات در حوزه سلامت شهر کوار انجام گرفته است.

 
 
 

 او اضافه کرد: در همین راستا، تلاش می کنیم با تأمین اعتبارات مورد نیاز بتوان سایر بخش های مورد نیاز را کامل کرد و خدمت‌رسانی به مردم بهتری صورت گیرد.

شمس نیادر ادامه افزود: دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی، از سیاست های شبکه بهداشت و درمان بوده و تلاش خواهیم کرد خدمات بهداشتی درمانی مورد رضایت مردم ارایه شود.

در ادامه،نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کوار با قدردانی از تلاش های مجموعه سلامت این شهرستان و نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیرازپیرامون موضوع بهداشت، درمان بر تلاش روزافزون مسوولان سلامت شهرستان در راستای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مردم شهرستان تاکید کرد.

حجه الاسلام «مجید گشول» با اشاره روند پیشرفت در بخشهای تجهیزاتی پزشکی  و عمرانی به ویژه در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) در این مدت اخیر در شهرستان در حوزه سلامت گفت: رسیدگی به مشکلات مردم را از هرچیز دیگری مهم تر است و از مسوولان سلامت انتظار داریم با برنامه ریزی سطح کمی و کیفی این خدمات را  در راستای رفاه حال شهروندان بیش از پیش بالا ببرند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 8460
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید