• 1398/07/24
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی در جوار شهدای گمنام کوار

در آستانه اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) مراسم پرفیض زیارت عاشورا در گلزارشهدای گمنام شهر کوار برگزارشد.

در آستانه اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) مراسم پرفیض زیارت عاشورا در گلزارشهدای گمنام شهر کوار برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ،کارکنان شبکه بهداشت و درمان و مرکزآموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی با حضور درگلزارشهدای کوارضمن قرائت فاتحه و زیارت پر فیض عاشورا ، در غم شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه زدند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «ابراهیم راستی» امام جماعت شبکه بهداشت و درمان کوار درباره اهمیت اربعین حسینی، گفت: اربعین راز هستی است؛ روز میثاق با آرمان‌های حسینی است

امام جماعت شبکه بهداشت و درمان کوار در این مراسم با بیان این که همه ما باید در رفتار و گفتار، حسینی باشیم خاطرنشان کرد: امروز باید «با حسین» بودن را با «یا حسین» گفتن همراه کنیم.

 
 

حجه الاسلام راستی،هم چنین با بیان این که کاروان اسرای کربلا سخت ترین مصائب را در این 40 روز پس از شهادت امام حسین(ع) تجربه کردند، رسالت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این بزرگواران به دنبال نقل صحیح حوادث و علل واقعه عاشورا به نسل های آینده بودند.

 
 

او بر ضرورت قرائت زیارت اربعین به عنوان آموزه ای سرشار از معارف الهی تاکید کرد.

 
 
 

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین همزمان با اربعین حسینی همدل و همنوا با دلدادگان حسین (ع) در کربلای معلی، از دیگر برنامه این مراسم بود.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 11014
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید