• 1398/07/03
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

قدردانی از کارکنان اورژانس 115 شھرستان کوار به مناسبت روز فوریت های پزشکی و اورژانس

آیین تقدیر از تلاش های کارکنان اورژانس 115شهرستان کوار با حضور امام جمعه،فرماندار،معان فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کوار،حجت الاسلام «گشول» امام جمعه شهرستان کوار در این آیین،با تقدیر از خدمات نیروهای اورژانس 115 گفت: کارکنان فوریتها پزشکی، انسانهای شایسته ای هستند که در حساس ترین شرایط در کنار مردم بوده و یاری گر دردمندان می باشند و در امر درمان بیماران و مصدومان نقشی کلیدی ایفا می کند.

 
 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کوار با اشاره به جایگاه اورژانس و فوریت‌های پزشکی در سیستم درمانی افزود: فعالیت اورژانس و فوریت‌های پزشکی مستقیما با زندگی بیماران و حادثه‌دیدگان در ارتباط است و از این رو وظیفه سنگینی بر دوش کارکنان این بخش است.

او اضافه کرد:خدمات‌رسانی در دقایق اولیه حادثه می‌تواند به نجات زندگی انسان‌ها منجر شود و فلسفه وجودی فوریت‌های پزشکی رسیدگی به موقع در زمان طلایی به آسیب‌دیدگان است.

در ادامه،«اشکان کاظمی» فرماندار شهرستان کوار با قدردانی از خدمات ارزشمند اورژانس گفت: اورژانس از بخش های مورد اعتماد مردمی است که با کمترین امکانات و در شرایط سخت کاری به مردم خدمات درمانی ارایه می کند.

فرماندار شهرستان کوار بیان کرد: رضایت مردم از مجموعه اورژانس شهرستان کوار به علت ارایه خدمات مطلوب است و ماموریت های فوریت های پزشکی رسالت خطیری در خدمات رسانی به مردم دارد.

در ادامه ،«دکتر «سید علی شمس نیا» با قدردانی از حضور مسوولان شهرستان در مرکز اورژانس و توجه ویژه به مجموعه بهداشت و درمان کوار اورژانس پیش بیمارستانی را خط اول امدادرسانی به بیماران مصدومان و آسیب دیدگان ترافیکی عنوان کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره به اینکه اورژانس 115 کوار در تمام ساعات شبانه روز، آماده ارایه خدمت به بیماران و مصدومان است ابراز امیدواری کرد که با همفکری و درایت مسوولان شهرستان در امر سلامت، بهترین خدمات رسانی به مردم ارایه شود.

در این مراسم از کارکنان اورژانس 115 کوار تجلیل شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 10161
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید