• 1399/01/11
  • - تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

راه اندازی مرکز 16 ساعته نمونه گیری تست کرونا ویروس در کوار

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار از آغاز به کار نمونه گیری کرونا ویروس در مرکز 16 ساعته خدمات جامع سلامت امیرالمومنین (ع)شهرستان کوار خبر داد.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار از آغاز به کار نمونه گیری کرونا ویروس در مرکز 16 ساعته خدمات جامع سلامت امیرالمومنین (ع)شهرستان کوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، رییس شبکه بهداشت و درمان کوار افزود: هدف از راه اندازی این مرکز شناسایی موارد قطعی کووید 19و پیشگیری از انتشار بیماری در شهرستان کوار برشمرد.

 
 

دکتر «سید علی شمس نیا» افزود: در این مرکز آزمایش برای بیمارانی که به تشخیص پزشک خانواده شهری و روستایی،پزشک بیمارستان بر اساس پروتکل مراقبت درمان و هم چنین افرادی که در تماس نزدیک با بیماری مثبت بوده اند با ارایه برگ ارجاع نمونه تهیه می شود.

او اضافه کرد: این تست به صورت رایگان انجام می شود و نمونه تهیه شده به آزمایشگاه دانشکده پزشکی شیراز ارسال می شود.

  

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار یادآورشد: انجام نمونه های اخذ شده در این مرکز در محیطی مجزا با رعایت اصول بهداشتی ، ایمنی و شرایط ایزولاسیون صورت می پذیرد.

او در ادامه گفت: در نخستین ساعات نمونه گیری تست کرونا ویروس در این مرکز 16 مورد نمونه گیری از موارد در تماس نزدیک با بیمار مثبت ثبت و انجام شد.

شمس نیا، در پایان با توصیه به شهروندان رعایت اصول و دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویرس را خواستار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22007
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید