• 1401/05/30
  • - تعداد بازدید: 19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار

دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار با امام جمعه شهرستان کوار در آستانه فرا رسیدن هفته دولت

.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار در آستانه فرا رسیدن هفته دولت با امام جمعه شهرستان کوار دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، دکتر «امید نیکو» سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، از دیدار و گفتگو با امام جمعه شهرستان کوار، حجت الاسلام و المسلمین «مجید گشول» با هدف توسعه همکاری ها در حوزه مسایل بهداشت و درمان شهرستان و مساعدت در حل مسائل موجود در سطح شهرستان در آستانه فرا رسیدن هفته دولت خبر داد.

دکتر «امید نیکو» ضمن تسلیت به مناسبت محرم حسینی به اعلام آمار در رابطه با عملکرد شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) کوار در زمینه های درمانی و بهداشتی به تشریح وضعیت موجود حوزه سلامت در سطح شهرستان پرداخت و همچنین با اعلام گزارش نسبت به توسعه پروژه های عمرانی، پویا تر شدن فعالیت های فرهنگی و فعال شدن واحد های راکد در سطح ستاد شبکه بهداشت و درمان به پیشرفت های صورت گرفته اشاره کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار ضمن قدردانی از دغدغه مندی امام جمعه کوار نسبت به مسایل حوزه سلامت، برنامه های آتی خود را در حوزه سلامت عنوان کرد و بر تعامل و همکاری بیشتر مسئولین شهرستان برا ی دستیابی به اهداف والای نظام سلامت تأکید نمود.

امام جمعه شهرستان کوار ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) و تقدیر از کادر تلاشگر درمان و کادر منظم مدیریت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) کوار گفت: رضایت مندی مردم از خدمات ارایه شده از مهم ترین شاخص هایی ست که با یک برنامه ریزی و دوراندیشی میتوان به آن دست پیدا کرد چرا که با اعتماد و حمایت مردم، ظرفیت اجتماعی شهرستان فعال میشود و مشارکت اجتماعی مردم برای رفع نقص ها و تکمیل و تقویت کاستی ها میتواند کمک حال باشد.

ججت الاسلام گشول در ادامه گفت: استفاده صحیح از ظرفیت ها و امکانات، ارتقای نیروی های انسانی، اهتمام و دغدغه مندی وقتی با هنر مدیریتی درست ادغام شود موجب حاصل شدن اتفاقات مبارک و پیشرفت در زمینه های مختلف است و باید هرچه بیشتر در تقویت نقاط قوت و پوشش نقص ها تلاش کرد.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه شهرستان کوار برگزار شد؛ دکتر «حسین فرخ» معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مهندس «حمیدرضا بدیعی» مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) کوار نیز حضور داشتند./مرتضی خسروی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 65261
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید