• 1399/08/05
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

دیدار رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در راستای اقدامات نیروی انتظامی در مهار کرونا،قدردانی کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در راستای اقدامات نیروی انتظامی در مهار کرونا،قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولانه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و دیگر سبز پوشان این ارگان در عرصه مبارزه با کرونا در ایام اپیدمی این بیماری و مبارزه جهادگونه با این ویروس، دیدار کرد.

 

«سیدعلی شمس نیا» در این دیدار با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم و اعتمادی که مردم به نیروی امنیتی و انتظامی داشته و دارند افزود: نیروی انتظامی همیشه جایگاه ویژه ای را در جامعه داشته و به عنوان یک نیروی امنیتی و فرهنگی در بین مردم با افتخار و عزت خدمات رسانی می‌کند.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط بسیار سخت و خاصی که بر اثر شیوع بیماری کرونا بر کشورمان حکم فرماست  نیروی انتظامی علاوه بر مسوولیت امنیتی خود به صورت ویژه در زمینه کرونا یاری رسان مردم شده‌اند و به حق جان برکفانی در خدمت اقشار مختلف جامعه بوده و هستند.

  

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار ،هم چنین بر حمایت و یاری نیروهای انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد آرامش،نظارت و بازرسی در پلمپ اماکن و صنوفی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجه بوده‌اند و اجرای قوانین طبق مصوبه‌های ستاد کرونا خواستار شد و افزود: انتظار داریم همواره در پیک جدید کرونا همچون گذشته حامی و یاریگر ما برای جنگ با این بیماری مهلک باشند.

در ادامه،سرهنگ «علی بابایی» فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوار ضمن ارج نهادن به جایگاه مدافعان سلامت شهرستان، خدمات و تلاش‌های ارزنده‌ آنان در راه حفظ سلامت عمومی را ستودنی بر شمرد و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر رسالت ذاتی خود در راستای حفظ امنیت، نظم عمومی و رضایتمندی مردم، همواره برای کنترل و مبارزه با این بیماری تمام توان خود را به کار گرفته است و امیدواریم مردم هم با رعایت اصول و موازین بهداشتی یاریگر تلاشگران عرصه سلامت باشند.

در این نشست بر همکاری‌ و همدلی بیشتر در راستای مهار مبارزه با کرونا تاکید شد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس به فرمانده انتظامی شهرستان، از زحمات و تلاش‌های همه عوامل انتظامی در راستای حفظ امنیت و برقراری نظم در جامعه تقدیر شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31537
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید