• 1398/08/06
  • - تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

در هفته پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان انجام شد: عیادت مسوولان شهرستان کوار از بیمارمبتلابه سرطان پستان

در هفته پویش ملی مبارزه با سرطان،امام جمعه،فرماندار،رییس شبکه بهداشت و درمان کوار از بیمار سرطانی در منزل وی عیادت کردند

ر هفته پویش ملی مبارزه با سرطان،امام جمعه،فرماندار،رییس شبکه بهداشت و درمان به همراه پزشک خانواده و کارشناسان غیرواگیر در شبکه بهداشت و درمان کوار از بیمار سرطانی در منزل وی عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،مسوولان شهرستان کوار در این دیدار ضمن اطلاع از آخرین وضعیت بیمار در حال درمان برای رفع مشکلات مطرح شده راهکارهایی را ارائه و در زمینه پیگیری آنها قول مساعد دادند.

دکتر«سید علی شمس نیا»رییس شبکه بهداشت و درمان کوار در گفت و گو با خانواده بیمار،رفع مشکلات آنان در حوزه بهداشت و درمان را وظیفه خود و همکارانش دانست و بر حمایت از بیماران سرطانی تاکید کرد.

 
 

او اضافه کرد: بسیاری از خانواده ‌های محروم در مناطق روستایی به تنهایی قادر به تامین هزینه‌ های درمانی بیماران خود نیستند، به همین دلیل تلاش می ‌کنیم تا علاوه بر به جا آوردن رسم نیکوی صله رحم، به کمک نیک اندیشان و نیکوکاران کوار، هزینه درمانی بیماران محروم و نیازمند را نیز فراهم کنیم..

شمس نیا، با اشاره به تاثیرگذاری عیادت از بیماران گفت: عیادت از بیماران نیازمند، هر چند که نتواند تمام مسایل آنها را برطرف کند، اما در درمان روح و روان بیماران تاثیر زیادی دارد، بنابراین باید درصدد ترویج این امر خداپسندانه در جامعه باشیم.

 
 

در جریان این عیادت مسوولان شهرستان با اهدای گل و هدیه از بیمار سرطانی دلجویی کردند.

این برنامه به همت واحد غیر واگیر در شبکه بهداشت و درمان کوار صورت پذیرفت.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 11400
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید