• 1398/06/09
  • - تعداد بازدید: 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

در آخرین روز از هفته دولت صورت پذیرفت: بزرگترین اردوی جهادی پزشکی مستقر در شهرستان کوار

بزرگ ترین اردوی جهادی به همت شبکه بهداشت و درمان کوار با همکاری کانون کیش اندیش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آخرین روز هفته دولت در منطقه کم برخوردار فرمشکان از توابع شهرستان کواربرگزارشد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،دکتر«سید علی شمس نیا »رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، بزرگترین اردوی جهادی پزشکی مستقر در شهرستان کوار با حضور دکتر« سید حمید رضا هدایتی» مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز،«اشکان کاظمی » فرماندار شهرستان کوار و جمعی از مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان در منطقه کم برخوردار فرمشکان از توابع شهرستان کواربرگزار شد.

 

دکتر«سید علی شمس نیا» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمینه خدمات ارائه شده توسط این تیم جهادی اظهار داشت: اجرای چنین اردوی جهادی با تجهیزات و امکانات قابل توجه برای نخستین بار است که در شهرستان با همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به انجام رسیده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ادامه داد: این تیم متشکل از چهار یونیت کامل دندانپزشکی جهت ارائه خدمات دندانپزشکی نظیر ترمیم ،جرم گیری ، کشیدن ،پر کردن و ... ،حضور 7 متخصص زنان وزایمان، داخلی،جراحی عمومی،چشم پزشک،ارتوپد،اطفال، پوست و مو است که کلیه خدمات مورد نیاز بیماران را پوشش می دهد.

شمس نیا،با اشاره به ارائه خدمات توسط سه متخصص ارتوپد،چشم پزشکی و جراحی عمومی گفت: بدلیل عدم انتقال تجهیزات چشم پزشکی تصمیم بر آن شد که به 100نفر از بیماران مبتلا به بیماریهای چشمی ویزیت رایگان برای مداوا در بیمارستان فاطمه الزهرا(س)شهر کوار در یک روز معین شده طی هفته آینده داده شود تا بتوانند از خدمات مورد نظر بهره مند شوند؛

اواضافه کرد: 40ویزیت رایگان متخصص ارتوپدی جهت مداوا در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و 15ویزیت جراح عمومی بصورت رایگان جهت انجام خدمات مورد نظر در بیمارستان شهید دستغیب شیراز در اختیار اهالی فرمشکان قرار گرفت که همگی طی هفته آینده انجام خواهد شد.

در پایان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم چنین از ارائه خدمات روانشناسی،گفتار درمانی،تزریقات و پانسمان بعنوان و داروخانه ای سیار از دیگر مزایای برگزاری این اردو نام برد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 9398
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید