• 1398/03/18
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور گسترده و فعال دانشگاهیان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان کوار در راهپیمایی روز قدس 98

دانشگاهیان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان کوارهمگام با سایر اقشار مردم شریف وهمیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگی را به نمایش گذاشتند.

دانشگاهیان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان کوارهمگام با سایر اقشار مردم شریف وهمیشه در صحنه ایران اسلامی  در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگی را به نمایش گذاشتند.

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،همزمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کارکنان شبکه بهداشت و درمان و دانشگاهیان مرکز آموزش و مهارتی  و حر فه ای علوم پزشکی استوار تر از همیشه، همگام و هم دل با مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ی شهرستان کوار در حمایت از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین، ندای آزادی قبله اول مسلمین و رهایی قدس شریف را سر دادند و فریاد خشم و انزجار خود از دولت های استکباری و متجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را به گوش جهانیان رساندند و بار دیگر وفاداری خویش به آرمان های والای این نظام مقدس و رهبر عظیم الشأن انقلاب را به همگان ثابت کردند. شرکت کنندگان در راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل صعود،نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و اقدامات وحشیانه آنان در کشورهای مختلف به ویژه علیه مسلمانان و مظلومان جهان اعلام نمودند..                   

این مراسم با تجمع در مصلایی نماز جمعه این شهرستان و شرکت در مراسم عبادی - سیاسی نماز جمعه پایان یافت
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 6927
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید