• 1399/08/21
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

توزیع 22 سبد غذایی به خانوارهای بی بضاعت در کوار

در راستای برنامه جلب حمایت خیرین بیست و دو سبد غذایی برای کودکان مبتلا به اختلال رشد و مادران باردار دچار سوء تغذیه با همکاری ریحانه النبی شهرستان کوار توزیع شد.

در راستای برنامه جلب حمایت خیرین بیست و دو سبد غذایی  برای کودکان مبتلا به اختلال رشد و مادران باردار دچار سوء تغذیه با همکاری ریحانه النبی شهرستان کوار توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، مسوول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان کوار با اعلام این خبر گفت: این خانوارها از طریق بررسی پرونده‌های بهداشتی آنها و مراقبت مادران باردار شناسایی شدند.

 «زهرا شمس» افزود: شرایط بحران کووید 19 و بیکاری بسیاری از سرپرستان خانواده های کم برخوردار و روزهای سخت اقتصادی، وسعت سوء تغذیه در گروه‌های در معرض خطر را گسترش داده است، بر این اساس به همت واحد بهبود تغذیه شبکه کوار با شناسایی خانواده های واجد شرایط و جلب حمایت خیرین و موسسه های مردم نهاد، بیست و دو سبد غذایی توزیع شد.
 
 

او گفت: این اقلام شامل برنج، ماکارونی، عدس، نخود،لوبیا، سویا، تن ماهی ، رب گوجه، روغن مایع ، مایع ضد عفونی کننده، ماسک به همراه ده پک لوازم التحریر مدرسه بوده است.

 

مسوول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت کوار با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مداخلاتی که برای پیشگیری از سوء تغذیه در گروه های آسیب پذیر، بویژه در کودکان و زنان باردار سبد حمایت می تواند بکار گرفته شود، تهیه کمک های غذایی با جلب همکاری و مشارکت خیرین است افزود: در همین راستا از ابتدای سال 99 بیش از دویست و هشتاد بسته غذایی از طریق پویش کمک های مردمی و  نیز جمع آوری وجوهات نقدی جهت خرید بسته های غذایی  انجام شد.

 او در پایان با تقدیر از پویش کمک های مردمی در اجرای طرح‌های حمایتی تغذیه‌ای در بهبود مشکلات سوء تغذیه کودکان و مادران باردار افزود: امیدواریم با همکاری  نیک اندیشان سلامت این برنامه در طول سال استمرار داشته باشد.
 
 این طرح با هدف بهبود وضعیت تغذیه  کودکان و مادران نیازمند دارای مشکلات تغذیه‌ای با مشارکت خیرین سلامت در حال انجام است.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 32412
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید