• 1401/02/30
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار

توزیع سبد غذایی در راستای طرح حمایت تغذیه ای از کودکان اختلال رشدی و مادران باردار دارای وزن گیری نامطلوب در شهرستان کوار به مناسبت هفته سلامت

.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، از توزیع سبدهای غذایی در راستای طرح حمایت تغذیه ای از کودکان اختلال رشدی و مادران باردار دارای وزن گیری نامطلوب خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، دکتر «امید نیکو» سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، ضمن گرامی داشت هفته سلامت با شعار "سلامت ما، سلامت سیاره ما" از توزیع سبدهای غذایی در راستای برنامه حمایت تغذیه ای کودکان اختلال رشدی و مادران باردار دارای وزن گیری نامطلوب توسط کارشناس تغذیه شهرستان کوار با همکاری قرارگاه جهادی ریحانه النبی(س) و مشارکت خیران خبر داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار گفت: از مهمترین علل بروز سوء تغذیه در مادران و کودکان می توان به فقر، دسترسی نداشتن به غذای کافی، ناآگاهی تغذیه ای و اپیدمی بیماری های عفونی مانند بیماری کرونا در شرایط فعلی و تبعات اقتصادی آن اشاره نمود. یکی از مهمترین مداخلاتی که برای پیشگیری از سوء تغذیه در گروه های آسیب پذیر، به ویژه در کودکان و زنان باردار می تواند بکار گرفته شود، تهیه کمک های غذایی با جلب همکاری و مشارکت خیران است که منجر به بهبود وضعیت تغذیه مادر و کودک و بهبود روند وزن گیری در دوران بارداری و بهبود رشد کودکان می گردد.

او در پایان گفت: این طرح توزیع سبد غذایی در بین مادران باردار با همکاری قرارگاه جهادی ریحانه النبی(س) کوار مشارکت خیران صورت گرفت./ مرتضی خسروی

پایان خبر

 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 60674
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید