• 1399/02/07
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

تقدیر مسوولان شهرستان کوار از مدافعان سلامت مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین(ع)به مناسبت هفته سلامت

همزمان با هفته سلامت،امام جمعه کوار،فرماندار و مسوولان شهرستان با هدف تقدیر از پزشکان،پرستاران و کارکنان،در جمع مدافعان سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شانزده ساعته امیرالمومنین (ع)شهرستان کوار حاضر شدند.

همزمان با هفته سلامت،امام جمعه کوار،فرماندار و مسوولان شهرستان با هدف تقدیر از پزشکان،پرستاران و کارکنان،در جمع مدافعان سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شانزده ساعته امیرالمومنین (ع)شهرستان کوار حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،امام جمعه شهرستان کوار در این آیین ضمن گرامیداشت هفته سلامت و تقدیر از پزشکان،پرستاران و کادر بهداشت و درمان شبکه گفت: در 2 ماه گذشته مدافعان سلامت با ایثار،شب و روز خود را وقف نجات و سلامت بیماران کردند و در این آزمون خوش درخشیدند.

 
 

حجت الاسلام«مجید گشول» افزود: در این شرایط سخت و خطر بیماری کووید19،تلاش های پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش درمانی و بهداشتی بیشتر نمایان شده است و امروز مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد،آگاه شده‌اند.

  
 

او ابراز امیدواری کرد که همانند تجربه‌های گذشته در حوزه سلامت و بهداشت،این بار هم به همت مدافعان سلامت و کادر پزشکی و درمانی،از این بحران عبور خواهیم کرد.‌‌

در ادامه،دکتر «سید علی شمس نیا» رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با تقدیر از مسوولان شهرستان کوار که با حضورشان موجب دلگرمی کارکنان و مدافعان خط مقدم مقابله با کرونا می شوند،گفت : حمایت و نگاه شما به زحمات کادر بهداشت و درمان،در این روزهای سخت باعث دلگرمی ما و کارکنان است و امیدواریم که به یاری خداوند و با همدلی و کمک همدیگر بتوانیم این بحران را پشت سر گذاریم.

 
 
 

در این دیدار به همت بانوان جهادگر سلامت روستای منطقه فرمشکان،با اهدا یکصد دست لباس حفاظتی از زحمات و خدمات مدافعان سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شانزده امیرالمومنین(ع) این شهر قدردانی شد.

 
 ر این آیین، رییس شواری اسلامی شهر،فرمانده بسیج مقامت سپاه ناحیه، معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرمانداری،بخشدار مرکزی و جمعی بانوان جهادگر سلامت حضور داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 23245
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید