• 1399/07/07
  • - تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

تقدیر فرماندار کوار از کارکنان بهداشت محیط شبکه به مناسبت روز جهانی بهداشت

فرماندار شهرستان کوار با حضور در ستاد شبکه بهداشت کوار در جمع کارشناسان بهداشت محیط از نیروهای تلاشگر بهداشت محیط شهرستان در پیشگیری و کنترل کووید-19 قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان کوار با حضور در ستاد شبکه بهداشت کوار در جمع کارشناسان بهداشت محیط از نیروهای تلاشگر بهداشت محیط شهرستان در پیشگیری و کنترل کووید-19 قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،«اشکان کاظمی» فرماندار شهرستان کوار در دیدار با رییس شبکه و کارشناسان بهداشت محیط ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، گفت: شیوع اپیدمی کرونا فرصتی شد تا اهمیت و جایگاه بهداشت و نقش برجسته و تاثیر آن بر سلامت جامعه آشکار تر شود.

 
 

فرماندار شهرستان کوار افزود: از زمان ابتدای شیوع کروناویروس،کارشناسان بهداشت محیط و بازرسان با تلاش شبانه‌روزی دوشادوش کارکنان شاغل در نظام سلامت ،با تدوین راهنماهای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در صنوف و مشاغل مختلف ،نظارت بر اجرای بازرسی در ایام اداری و غیر اداری در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، آرامستان ها،مدارس و سایر محیط‌ های عمومی گام‌های بسیار موثری در مدیریت این بیماری از خود به نمایش گذاشتند.

 

او در ادامه، ضمن عرض خدا قوت به کارشناسان بهداشت محیط از آنها به عنوان سربازان خط مقدم جهت حفظ سلامت مردم یاد کرد و از نقش مهمی که این عزیزان در سلامتی مردم در راستای در پیشگیری وکنترل بیماری کرونا در چند ماهه اخیر تشکر کرد. 

«سید علی شمس نیا»رییس شبکه بهداشت و درمان کوار، با قدردانی از حضور فرماندار شهرستان درستاد شبکه با اشاره به نقش تاثیرگذار بهداشت محیط در مهار و کنترل بیماری کرونا، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، بهداشت محیط بیشترین نقش را در مقابله با کووید 19 داشته است. 
 
در ادامه،« زهرا قاسمی » کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت کوار گزارشی از اقدامات بهداشت محیط در طول سال جاری درمبارزه با بیماری کووید 19،بیان و نقش بازرسان بهداشت محیط ،در حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماریها را مهم دانست.
 

در این مراسم از تلاش‌های شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت در مبارزه با بیماری کووید 19 با اعطای لوح از سوی فرمانداری شهرستان تقدیر شد.

در این نشست «بهنام ناهید» معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ،دکتر «سپیده عاشوری »معاون بهداشتی شبکه و مهندس « حمید دهقان » کارشناس مسوول ستاد گسترش شبکه نیز حضور داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29974
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید