• 1399/01/17
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

تعطیلی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در کوار

یازده واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کوار به دلیل رعایت نکردن دستورات بهداشتی و سرپیچی از هشدار کارشناسان بهداشت محیط، تعطیل شدند.

یازده واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کوار به دلیل رعایت نکردن دستورات بهداشتی و سرپیچی از هشدار کارشناسان بهداشت محیط، تعطیل شدند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، رییس مرکز بهداشت شبکه کوارگفت: در راستای نظارت بر وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان، یازده واحد متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی، پس از صدور هشدارهای سلامت کارشناسان بهداشت محیط تعطیل شد.

 
 

دکتر« سپیده عاشوری» افزود: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان کوار همزمان با شیوع بیماری کووید19 تشدید شده و تیم های نظارتی به صورت مستمر فعالیت های واحدهای فعال را پایش می کنند.

 
 

او با بیان اینکه بعضی از متصدیان در این شرایط بحرانی، به توصیه ها و هشدارهای بازرسان بهداشت توجه نمی کنند، افزود: این موضوع احتمال انتشار و انتقال سطحی ویروس را دوچندان می کند و ادامه این روند می تواند سلامت عمومی جامعه را به خطر بیندازد و احتمال انتشار و انتقال سطحی و تنفسی ویروس را زیاد کند.

 
 

رییس مرکز بهداشت شبکه کوار،با اشاره به تداوم و تشدید این اقدامات کنترلی و نظارتی از سوی شبکه بهداشت با توجه به شیوع بیماری کووید19 از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن مسایل بهداشتی از سوی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع دهند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22196
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید