• 1399/08/11
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

تشدید نظارت های بهداشتی بر مشاغل و اصناف برای مهار کروناویروس کوار

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار گفت: اقدامات بهداشتی و نظارتی بر صنوف مختلف شهرستان‌ کوار در راستای پیشگیری از بیماری کرونا شدت گرفته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار گفت: اقدامات بهداشتی و نظارتی بر صنوف مختلف شهرستان‌ کوار در راستای  پیشگیری از بیماری کرونا شدت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اعلام این خبر گفت: این بازدیدها در راستای تصمیمات ستاد مدیریت مقابله با کروناویروس شهرستان و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف انجام می شود.

 

« سیدعلی شمس نیا » افزود: این اکیپ‌ها که متشکل از کارشناسان بهداشت محیط،  نماینده فرمانداری ،اداره صمت، نیروی انتظامی و اتاق اصناف می باشد، کارشناسان بهداشت محیط شبکه ضمن وضعیت چگونگی رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی استفاده از ماسک توسط مراجعان،فروشندگان و خریداران تاکید جدی کردند.

 

او اضافه کرد: در بازرسی انجام شده برخی از اصناف نیز به خوبی پروتکل های اعلام شده از سوی بهداشت و درمان را اجرا کرده‌اند از صاحبان این مشاغل قدردانی صورت گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان کوار به لحاظ شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این بیماری در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: اعمال نظارت‌ها بر اصناف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی برای حفظ سلامت شهروندان، سختگیرانه‌تر شده است.

 

شمس نیا ،در پایان گفت: رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی در صنوف شهرستان ضروری است و در صورت رعایت نشدن این موارد، متخلفانی که بخواهند این مصوبه را رعایت نکنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها ، قنادی و کافی شاپ از جمله صنوفی بودند که به صورت سرزده بازدید شدند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31877
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید