• 1399/10/14
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

تداوم آموزش وهماهنگی داوطلبان بسیج در طرح شهید سلیمانی کوار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار از تداوم آموزش و هماهنگی داوطلبان بسیج در طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید19 به شیوه محله ای و خانوار محور شهید سلیمانی، در کوار خبر داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار از تداوم آموزش و هماهنگی داوطلبان بسیج در طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید19 به شیوه محله ای و خانوار محور شهید سلیمانی، در کوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، سرپرست شبکه بهداشت کوار با اشاره به برگزاری نشست های آموزشی در مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان برای اجرای بهتر طرح شهید سلیمانی، افزود: ناظران طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» در خصوص روش‌های صحیح استفاده از ماسک، گندزدایی و قرنطینه، اهمیت سلامت محیط در زمان شیوع بیماری، نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به نیروی داوطلب بسیجی و داوطلبان سلامت آموزش  های لازم را ارایه دادند.

 
 

دکتر «محسن مردانی » با اشاره به آموزش داوطلبان بسیجی برای اجرا کردن طرح شهید سلیمانی بیان کرد: در طی هفته های گذشته کمیته آموزش با هدایت های دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه های سلامت آموزش بسیجیان و نیروهای داوطلب را با جدیت آغاز کرده اند تاکنون بیش دویست دواطلب بسیجی از سطح شهرستان از این آموزش تخصصی بهره مند شدند و برای اجرای طرح وارد میدان شده اند.

 
 

او با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی به دنبال این است با آموزش و بسیج عمومی مردم هر خانه را به یک پایگاه سلامت تبدیل کند،گفت: جلب مشارکت مردم از طریق انتخاب یک سفیر سلامت برای هر خانوار و یک رابط سلامت در محله را دنبال می کند و در پی این است به جای تمرکز بر بیمارستان ارائه خدمات در خانه و محله باشد.

این طرح با هدف شناسایی، مراقبت و کاهش مرگ و میر در بیماران کرونایی و خانواده آنها و قطع زنجیره انتقال بیماری، با همکاری بسیج سپاه ناحیه کوار ،شبکه بهداشت و درمان، و نیروهای داوطلب مردمی در حال انجام است.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34929
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید