• 1398/07/08
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

تجلیل از فعالان عرصه بهداشت محیط شهرستان کوار

به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط از کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط شبکه کوار،تقدیرشد.

ه گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار دکتر«سید علی شمس نیا»رییس شبکه بهداشت و درمان کوار، ضمن قدردانی از کارشناسان بهداشت محیط که در طول سال زحمات زیادی کشیدندگفت: بهداشت محیط یکی از واحدهایی است که به لحاظ کاری از اهمیت زیادی برخوردار است و در تامین سلامت مردم نقش مهمی دارد.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار،با اشاره به اینکه واحد بهداشت محیط از واحدهای پرتلاش و تاثیرگذار بر سلامت جامعه است افزود: واحد بهداشت محیط با توجه به فعالیتهایی که انجام میدهد،ویترین مرکز بهداشت می باشد عملکرد این واحد بیشترین انعکاس را در افکار عمومی ایجاد می کند و درصورتی که این عملکرد خوب و مثبت باشد، مردم نیز از مرکز بهداشت شهرستان رضایت خواهند داشت.

 

او،با تاکید بر اهمیت نقش بازرسان بهداشت محیط در حفظ سلامت عموم مردم و محیط زیست ادامه داد: همه ما باید در راستای تامین سلامت مردم گام برداریم که نقش بازرسان بهداشت محیط در این خصوص مهم می باشد و در این باره ،تلاش بیشتری داشته باشند.

 
 

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره به فعالیت های برجسته و کسب رتبه این گروه در برنامه سلامت نوروزی سال 98 اظهار داشت: شما با این عملکرد موثر نشان دادیدکه می توان کارهای بزرگ بهداشتی را هم انجام دهید.

در پایان،باحضور رییس و معاون بهداشت شبکه کوار از تلاش های شبانه روزی کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط تقدیرشد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 10430
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید