• 1399/07/30
  • - تعداد بازدید: 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

تجلیل از بانوان کارآفرین کوار

به مناسبت هفته سلامت بانوانی ایرانی از بانوی کارآفرین تحت پوشش امداد کوار به همت کارشناسان سلامت خانواده در شبکه تقدیر شد.

به مناسبت هفته سلامت بانوانی ایرانی از بانوان کارآفرین تحت پوشش امداد کوار به همت کارشناسان سلامت خانواده در شبکه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، معاون بهداشتی شبکه بهداشتی درمان کوار با گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی،افزود: کارشناسان سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان این شبکه با حضور در کارگاه‌های تولیدی محصولات قارچ های خوراکی و دارویی از بانوان کارآفرین تحت پوشش امداد کوار این شهرستان در عرصه اشتغال،کار آفرینی و تولید ملی قدردانی شد.

 

دکتر«سپیده عاشوری» هدف از این برنامه توجه به اهمیت سلامت بانوان در خانواده و جامعه،معرفی و موفقیت زنان کارآفرین عنوان کرد.

 
 

او با اشاره به اینکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و نامگذاری هفته‌ای به نام هفته سلامت بانوان جایگاه این قشر را نشان می‌دهد بیان کرد: زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، رشد، پویایی و اعتلای خانواده و جامعه هستند از این رو لازم است نگاه ویژه ای به سلامت این قشر داشته باشیم.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار یاد آور شد: نخستین شرط داشتن جامعه‌ای سالم و پویا، سلامت، پایداری و تحکیم خانواده است و بانوان، تضمین کننده سلامت خانواده هستند و جامعه سالم نتیجه نقش و فعالیت این قشر است.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31370
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید