• 1399/02/23
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

تاکید کارشناسان بهداشت محیط کوار بر دستورالعمل‌های ابلاغی در مساجد و مصلی ها

در نشست کارشناسان بهداشت محیط با امام جماعت،هیات امنا و خادمان مساجد شهرستان کوار بر چگونگی ضرورت شیوه نامه بازگشایی مساجد در مناطق سفید بررسی شد.

این نشست با هدف تامین سلامتی نمازگزاران با توجه به روند رو به کاهش همه گیری بیماری کرونا در  این شهرستان که از سوی وزارت بهداشت به عنوان مناطق سفید اعلام شده است برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه کوار با بیان این مطلب گفت: در این نشست کارشناس بهداشت محیط شبکه کوار آموزش ها و توصیه های لازم بهداشتی به خادمان و هیات امنای مساجد برای حضور نمازگزاران در مساجد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ارایه کردند.

 
 
 
 

 

مهندس«زهرا قاسمی» افزود: در این جلسه تاکید شد هیات امنای مساجد، مسوول رسیدگی و نظارت به این امور و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی  را بر عهده داشته باشند و  هم چنین می بایست نمازگزاران با همراه داشتن سجاده و مهر شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و با استفاده از دستکش و ماسک درصفوف نماز جماعت حاضر شوند.

قاسمی،در ادامه گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا بازرسی ها نسبت به وضعیت بهداشتی مساجد شهرستان در روزهای اخیر تشدید شده است.

 

او در پایان یادآور شد: بازگشایی مسجدها به معنی پایان کرونا نیست و نمازگزاران باید اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

این جلسه با حضور امام جماعت،هیات امنا و خادمان مساجد در مسجد امیر المومنین(ع) شهر کوار برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 24016
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید