• 1399/09/16
  • - تعداد بازدید: 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی سه نانوایی در کوار تعطیل شد

سه واحد نانوایی متخلف در شهرستان کوار به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی تعطیل شد

سه واحد نانوایی متخلف در شهرستان کوار به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی تعطیل شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و کوار، با اشاره به تداوم و تشدید این اقدامات کنترلی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه نانوایی های افزود: سه واحد نانوایی به دلیل اجرا نکردن قوانین پیشگیری از کرونا در شهرستان به تعطیلی کشیده شد.

 
 

مهندس « زهرا قاسمی » علت تعطیلی این واحدهای صنفی را بی توجهی به هشدارها و رعایت نکردن دستورالعمل ‌های بهداشتی برشمرد و افزود: این واحدهای صنفی برخلاف هشدارهای پیشین بازرسان بهداشت محیط مبنی بر رفع نواقص بهداشتی، بدون توجه به هشدارهای بهداشتی به فعالیت خود ادامه داده بودند که این موضوع منجر به تعطیلی این واحد ها صنفی شده است.

 

او با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت در تولید وعرضه نان، تاکید کرد: در پی شیوع بیماری ویروس کرونا، بر اساس پروتکل بهداشتی ستاد، تمامی کارکنان واحد های نانوایی هنگام فعالیت باید از ماسک و دستکش و کلاه ،دستگاه کارت خوان و ضد عفونی کردن مداوم میز و محیط مغازه رعایت کنند و هر نانوایی که از این قانون تخلف کند بلافاصله تعطیل خواهد شد.

مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و کوار با بیان اینکه سلامت مردم، خط قرمز شبکه بهداشت و درمان شهرستان است، تاکید کرد: با مراکز عرضه مواد غذایی که سلامت عمومی مردم را به خطر می اندازند به طور جدی برخورد و از ادامه فعالیت آن واحد صنفی جلوگیری و پرونده متخلفان نیز به دادگاه ارجاع داده می شود.

مهندس قاسمی ،از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن مسائل بهداشتی از سوی واحد های صنفی، موضوع را به سامانه تلفنی 190 اطلاع دهند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33544
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید