• 1399/07/02
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد: برپایی اردوی جهادی روستای «قصراحمد» از توابع کوار به همت تیم سلامت شبکه

تیم سلامت شبکه کوار،با برپایی اردوی جهادی در روستای «قصر احمد»از توابع کوار،خدمات جهادی سلامت ارائه دادند.

تیم سلامت شبکه کوار،با برپایی اردوی جهادی در روستای «قصر احمد»از توابع کوار،خدمات جهادی سلامت ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تیم سلامت شبکه کوار با همکاری هلال احمر با برپایی اردوی جهادی در روستای «قصر احمد»از توابع کوار،به مردم این منطقه خدمات سلامت ارائه دادند.

 
 

« سیدعلی شمس نیا» افزود: در این فعالیت جهادی،تیم سلامت شبکه، علاوه بر ارایه آموزش‌ها لازم در زمینه نحوه ضدعفونی و پیشگیری از بیماری کووید19، خدماتی از جمله ویزیت رایگان بیماران، توزیع دارو رایگان، مشاوره های پزشکی،مشاوره مامایی و انجام غربالگری فشارخون ارایه شد.

 

او اضافه کرد: در برنامه ارایه شده در این منطقه در اولین مرحله از اردوی جهادی، با ارائه خدمت به صد نفر نفر از مردم به پایان رسید.

 
 

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار در حاشیه بازدید از این برنامه اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مردم از اقدامات خداپسندانه‌ای است که با همکاری هلال احمر، ناحیه مقاومت بسیج وکمیته امداد و تیم سلامت شبکه انجام شد.

 
 

او در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های برجسته تیم سلامت،از استمرار این اردوها در سال جاری خبر داد.

در طول برگزاری این اردوی جهادی، ،امام جمعه، معاون فرمانداری،بخشدار مرکزی کوار و هم چنین مردم این منطقه با حضور در محل استقرار جهادگران سلامت، از این اقدام خداپسندانه تقدیر کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29612
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید