• 1399/09/24
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

برگزاری نشست برنامه ریزی کمیته ها در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کوار

نشست بررسی راهبردهای اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون بهداشتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان کوار در ستاد شبکه برگزار شد

  نشست بررسی راهبردهای اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون بهداشتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان کوار در ستاد شبکه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، معاون بهداشتی شبکه کوار، با بیان اینکه هدف اصلی اجرای این طرح ملی، کنترل و مدیریت بیماری کووید19 است بر ضرورت همکاری تمامی کارکنان شاغل در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در طرح محله‌محور و خانواده‌محور مبارزه با کرونا تاکید کرد و افزود: اجرای صحیح طرح سردار سلیمانی در کنترل شیوع کرونا قطعا موثر خواهد بود و با تلاش شبانه روزی بدون شک به زودی خبرهای خوبی در خصوص کنترل بیماری خواهیم داشت.
 

دکتر« سپیده عاشوری»گفت: این طرح ملی که با رویکرد خانواده و محله محور و در راستای برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت اجرایی می شود، همه باید در تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی مشارکت فعالانه داشته باشند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی وظایف متعددی تبیین و تقسیم‌شده است افزود: لازم است ارزیابی و بررسی آماری دقیق تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» انجام شود.

عاشوری، با بیان اینکه باید عاشقانه، جهادی، با همدلی و تدبیر به موضوع مقابله با ویروس کرونا نگریسته شود، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت های اجتماعی و همکاری های بین بخشی و برنامه ریزی دقیق و سازماندهی، مشکلات پیش رو کمتر خواهد شد.

 

در ادامه معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار ضمن توضیحاتی در خصوص ساختار مدیریتی طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» و تیم های عملیاتی در اجرای این طرح، به معرفی عملکرد تیم های حمایتی، مراقبت عمومی، مراقبت در منزل و نظارتی در این طرح پرداخت.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33967
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید