• 1399/02/20
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

برگزاری مسابقه اینترنتی قرآنی «آیات نور» همزمان با ماه مبارک رمضان کوار

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوار از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی « آیات نور » با محوریت تدبر در سوره‌های قرآن کریم ویژه کارکنان حوزه سلامت همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ویژه شهرستان کوار خبر داد.

رییس شبکه بهداشت ودرمان کوار از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی«آیات نور»با محوریت تدبر در سوره‌های قرآن کریم ویژه کارکنان حوزه سلامت شهرستان کوار همزمان با حلول ماه مبارک رمضان شهرستان کوار خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،رییس شبکه کوار با بیان این مطلب گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کووید 19 امسال بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی به صورت مجازی برگزار می‌شود،با برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی‌های با واحد قرآن و عترت شبکه،بر همین اساس تصمیم گرفت شد که از طریق وب سایت شبکه کوار که تمامی کارکنان به آن دسترسی دارند در این بخش به صورت اینترنتی برگزار شود.

دکتر«سیدعلی شمس نیا» در تشریح جزئیات مسابقه قرآنی گفت: در این مسابقه که با عنوان سی روز با قرآن طراحی شده است به تناسب هرروز ماه مبارک رمضان از همان جزء سوره قرآن کریم هفت سوال طرح می شود و افراد برای شرکت در این مسابقه باید با مراجعه به وب سایت kavarsh.sums.ac.ir به سؤالات پاسخ دهند.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره به اینکه برای پاسخگویی به سؤالات ساعات خاصی مشخص شده است،یادآورشد: زمان پاسخ به سوالات از ساعت 8 صبح هر روز تا 24 شب تعیین شده و پاسخ صحیح سؤالات به نشانی‌ ذکر شده در وب سایت منتشر می‌شود.

او،اضافه کرد: در پایان ماه مبارک رمضان شرکنندگانی که بیشترین پاسخ صحیح داده باشند،به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار در پایان با اشاره به اینکه در این ماه باید تلاش کنیم بیش از پیش در راستای تحکیم پیوند‌های اسلامی و قرآنی گام برداریم،افزود: رمضان، ماه نزول قرآن است در نتیجه رابطه ویژه‌ای میان قرآن و ماه رمضان وجود دارد و بنا بر فرموده امام باقر(ع)هر چیزى را بهارى دارد و بهار قرآن، ماه رمضان است.

شمس نیا،هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی کارکنان با مفاهیم عمیق قرآن کریم و تفسیر قرآن که زمینه آشنایی و عمل هرچه بیشتر به قرآن را برای جامعه ما فراهم می‌آورد عنوان کرد.

این مسابقه قرآنی با همکاری واحد قرآن و عترت شبکه بهداشت و درمان و روابط عمومی این شبکه در حال برگزاری می باشد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 23916
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید