• 1403/03/26
  • - تعداد بازدید: 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شهرستان کوار

برگزاری اردوی جهادی با هدف ارائه خدمات سلامت به اقشار کم در آمد جامعه در شهرستان کوار

 

 

دومین اردوی جهادی سلامت در سال جاری  با حضور 6 متخصص و فوق تخصص و به همت گروه جهادی درمانی شهید حسین قمی و همکاری بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان کوار در پایگاه سلامت شهری اکبرآباد کوار،برگزار شد. 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، رئیس  شبکه بهداشت  و درمان کوار دکتر «حسین فرخ  »گفت: در دومین دوره از اردوی جهادی امسال  6 متخصص و فوق تخصص در زمینه های قلب و عروق، پوست ومو، دندانپزشک، زنان و زایمان،اطفال، عفونی ،پرستار ،ماما و کارشناس بهداشت روان به منظور ویزیت و درمان رایگان بیماران در پایگاه سلامت شهری اکبر آباد شهرستان کوار حضور داشتند.

او افزود: فشار خون، قندخون، قد و وزن بیماران در ابتدا با همکاری کارشناسان پرستاری حاضر در اردوی جهادی پایش شده و سپس با توجه به شرح حال بیماران به متخصصان مربوطه ارجاع داده شده اند.

«دکتر فرخ» اضافه کرد: تاکنون در سال جاری دو  مرحله اردوی جهادی با هدف ارائه خدمات سلامت به تمام اقشار جامعه و به ویژه افراد کم برخودار برگزار شده است که در این دوره بیش از 1100مراجعه کننده پایش و ویزیت رایگان شده اند و خدمات درمانی برای آنان ارائه شده است.

«دکتر فرخ» در پایان از تعامل ومشارکت امام جمعه اکبر آباد، گروه جهادی درمانی شهید حسین قمی، ناحیه مقاومت بسیج و سایر مسئولین شهرستان کوار،که در اجرای این اقدام جهادی سهیم بودند ، قدردانی کرد.کریمی 

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103676
کلیدواژه