• 1399/09/02
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس شبکه بهداشت و درمان کوار

در آئینی با حضور، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان کوار،خرامه و سروستان، امام جمعه ، فرماندار و روسای ادارات شهرستان کوار دکتر « محسن مردانی » به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان کوار معرفی و از خدمات «سیدعلی شمس نیا» رئیس پیشین این شبکه، تقدیر شد.

در آئینی با حضور، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان کوار،خرامه و سروستان، امام جمعه ، فرماندار و روسای ادارات شهرستان کوار دکتر «محسن مردانی » به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان کوار معرفی و از خدمات «سیدعلی شمس نیا» رئیس پیشین این شبکه، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،در این آیین ضمن تقدیر از زحمات رییس پیشین شبکه بهداشت ودرمان کوار، به عنوان یکی از روسای موفق شبکه های بهداشت ودرمان، پیشرفت های شهرستان در زمینه بهداشت ودرمان را مرهون تلاش مدیران وکارکنان شبکه بهداشت ودرمان وتعامل سازنده ادارات کوار با مجموعه بهداشت ودرمان عنوان کرد.
 
  
دکتر «عبدالرسول همتی » با اشاره به اولویت های اصلی دولت برای نظام سلامت که رضایتمندی مردم است، گفت: بدون شک، شبکه بهداشت و درمان کوار با این اولویت و محور کاری و اهمیت ویژه به سلامت مردم و با تلاش مجموعه مدیران و کارشناسان، توانسته است موفقیت های بزرگی را کسب کند و خدمات مطلوبی را به مردم ارایه دهد.
او ضمن تقدیر از تلاش های رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان برای رییس جدید این مجموعه با توجه به مسوولیت سنگینی که به ویژه در حوزه سلامت و مقابله با ویروس کرونا بر عهده دارد، آرزوی موفقیت کرد.
   
 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود به گذشت بیش از نه ماه از اپیدمی کروناویروس اشاره کرد و خدمات کارکنان حوزه بهداشت و درمان را که با ایثارگری و از جان گذشتگی در طول این ایام تلاش شبانه روزی داشته اند قدردانی کرد.

در ادامه، « اشکان کاظمی » فرماندار کوار،ضمن تقدیر از تعامل سازنده رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان با فرمانداری وسایر ادارات کوار در مدت مسوولیت،همکاری سرپرست جدید شبکه بهداشت ودرمان با دیگر ادارات،در زمینه توسعه کمی وکیفی شاخص های بهداشتی ودرمانی در این شهرستان را ،خواستار شد.
 
 
دکتر«حمید مردانی» سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان کوار، به مشارکت فعالانه، خلاقانه و دلسوزانه تاکید و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و دلسوزی شاهد رشد و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی ارایه شده به همشهریان در سطح مراکز بهداشتی و درمانی تابعه باشیم.

در این آئین نیز از خدمات «سید علی شمس نیا» در مدت تصدی قدردانی و ضمن قرائت حکم دکتر «محسن مردانی» به سمت سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان کوار منصوب شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 32855
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید