• 1399/11/18
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزار ش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

برپایی ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه کوار

در پنجمین روز از گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایستگاه سلامت و تست فشار خون در محل نماز جمعه شهرستان کوار برگزار شد.

در پنجمین روز از گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایستگاه سلامت و تست فشار خون در محل نماز جمعه شهرستان کوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار با اعلام این خبرگفت: این ایستگاه سلامت با هدف پایش سلامت شهروندان و ارایه خدمات و آموزش همگانی سلامت محور شهروندان با اولویت آموزش و پیشگیری از ابتلا به کووید-19برپا شد،خدماتی همچون تب سنجی، سنجش فشار خون به صورت رایگان به مراجعه کنندگان در نمازجمعه در ایستگاه ارایه شد.

 

دکتر« محسن مردانی » افزود: در این ایستگاه علاوه بر غربالگری فشارخون، مشاوره‌های لازم در زمینه عوامل پرخطر در بروز بیماری‌های قلبی عروقی و غیر واگیر، فشارخون بالا، دیابت و تغذیه آموزش لازم از سوی کارشناسان  ارایه و نیز به سوالات مراجعین در ایستگاه  درباره ویروس و راه‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا پاسخ داده شد.

او اضافه کرد: در برنامه با رعایت تمام آیین‌نامه‌های بهداشتی سنجش فشار خون بیش از پنجاه تن از برادران و خواهران انجام شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در پایان،اجرای برنامه فوق را یکی از راههای ارتقاء آگاهی مردم و افزایش سطح دسترسی آسان تر آنان به خدمات بهداشتی و غربالگری بیماری ها عنوان کرد و افزود: امید است انجام این گونه اقدامات باعث شود همشهریان در زمینه کنترل سلامت و جلوگیری از ابتلاء به این بیماری توجه بیشتری نمایند.

این برنامه با همکاری ستاد نماز جمعه با حضور تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان کوار، در مصلای چهارده معصوم (ع) کوار برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36769
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید