• 1398/08/19
  • - تعداد بازدید: 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

با حضور معاون اجرایی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد: بررسی پروژه عمرانی بهداشتی شهرستان کوار

معاون اجرایی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دو پروژه های عمرانی بهداشتی شهرستان کوار نظارت کرد.

معاون اجرایی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دو پروژه های عمرانی بهداشتی شهرستان کوار نظارت کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،دکتر«سیروس وجدانیان»با همراهی رییس شبکه بهداشت و درمان،بخشدار مرکزی و نماینده دهیاران از پروژه های عمرانی در دست اجرا درحوزه بهداشت کوار از جمله درمانگاه مظفری،نوروزان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.

در این برنامه،ضمن بازدید از بخش های مختلف این پروژه ها،راهکارهای پیشرفت پروژه بررسی شد.

 
 

دکتر «سیروس اجرایی»پس از بازدید از پروژه های یاد شد در نشستی مشترک با مسوولان شبکه بهداشت و درمان ،بخشدار و نماینده دهیاران مظفری به بررسی راهکارهای تسریع بهره برداری از پروژه های بهداشتی در کوار پرداختند.

  
 

معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ارزیابی توانمندی ها و نیازمندی های این شهرستان در حوزه بهداشت بر افزایش جلب حمایت نیکوکاران عرصه سلامت در ارتقای خدمات‌رسانی به مردم،تاکید و خواستار مشارکت و همراهی سایر دستگاهها، ارگانها وحمایت خیرین سلامت در امر سلامت شد.

او افزود: رفع نیازهای بهداشتی،درمانی و ارتقای سلامت جامعه، با مشارکت مردم و حمایت خیرین تحقق می یابد و ضرورت دارد همه اعضاء زمینه مشارکت آنها برای انجام کارهای خیر فراهم شود.

معاون اجرایی دانشگاه،با اشاره به تلاش دانشگاه در به ثمر رساندن هرچه سریع تر پروژه های عمرانی سلامت،افزود: امیدواریم با بهره برداری از پروژه های شاهد دستاوردهای قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز باشیم.

 
 

در ادامه، دکتر«سید علی شمس نیا» ضمن اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی هر یک ‌از موارد یاد شده، برنامه های در دست اجرا و آتی و مسایل و مشکلات اعتباری جهت اتمام آنها مطالبی ارایه کرد.

در این نشست هم اندیشی،ضمن اولویت بندی پروژه های در دست ساخت حوزه سلامت، رفع موانع پروژه ها و تسریع در روند پیشرفت کارهای اجرایی مورد تاکید قرار گرفت.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 13939
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید