• 1401/04/18
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار

بازدید کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کوار از مخازن و منابع نگهداری آب

.

کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار از مخازن و منابع آب شهرستان کوار بازدید کردند.
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، دکتر «امید نیکو» سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، با تاکید بر پیشگیری از شیوع بیماری های منتقله از آب و افزایش دمای هوا، از بازدید و نظارت کارشناسان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار بر مخازن و منابع نگهداری آب شهرستان با هدف سنجش موارد آلودگی خبر داد.

دکتر «امید نیکو» ضمن تاکید بر اهمیت نظارت هر چه بیشتر بر منابع و مخازن آب با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع بیماری های منتقله از آب، گفت: در این بازدید و نظارت ها، عملکرد فرآیند گندزدایی آب، کلرسنجی های مستمر، وضعیت بهسازی منابع و مسیر شبکه توزیع و نمونه برداری و ارزیابی و تطبیق آنها با استانداردهای بهداشتی مورد پایش قرار گرفت.

او در ادامه گفت: جهت پیشگیری و کنترل بیماری های منتقله از آب، به مردم توصیه میشود به تذکرات بهداشتی از جمله جوشاندن آب آشامیدنی، خودداری از شنا کردن در آب های نامطمین و شستشوی مخازن آب خانگی اهتمام ویژه بورزند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار در پایان به پایش آب بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) کوار با همکاری آبفا اشاره کرد./مرتضی خسروی

پایان خبر

 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 63216
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید