• 1399/02/02
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

بازدید مسوولان شهرستان کوار از کارگاه جهادی دوخت گان لباس پزشکی در روستای دولت آباد منطقه فرمشکان

امام جمعه کوار به همراه فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان از کارگاه واحد تولیدی دوخت گان لباس پزشکی در روستای دولت آباد منطقه فرمشکان از توابع شهرستان کوار بازدید کردند.

امام جمعه کوار به همراه فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان از کارگاه واحد تولیدی دوخت گان لباس پزشکی در روستای دولت آباد منطقه فرمشکان از توابع شهرستان کوار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،امام جمعه شهرستان کوار در این بازدید با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این حرکت های خودجوش جهادی و بسیجی گفت: آنچه در این حرکت های جهادی می توان به عینه مشاهده کرد همدلی و وحدت یکپارچه برای رسیدن به قله های موفقیت است و بدون شک با این روحیه و تلاش از این بحران نیز عبور خواهیم کرد.

 
 

حجت الاسلام و المسلمین«مجید گشول» افزود: یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی،جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

 
 

در ادامه،رییس شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره به تلاش های خوب گروه های جهادی بسیج و سپاه ناحیه شهرستان در تولید ماسک و لباس پزشکی با نظارت شبکه بهداشت و درمان کوار گفت: روزانه بیش از 100 دست گان و لباس یک‌سره، تولید می شود و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی این شهرستان قرار می گیرد.

در این بازدید،توصیه های بهداشتی و اجرایی و نیز پیشنهادهایی برای بهبود طراحی و گان ایزوله از سوی رییس شبکه بهداشت و درمان به جهادگران ارایه شد.

 
 در ادامه،مسوولان شهرستان کوار ضمن نظارت بر این کار خیر از همکاری و همیاری داوطلبانه بانوان جهادگر سلامت برای دوخت "گان" (لباس های پزشکی) مورد نیاز در مراکز درمانی مشغول به فعالیت هستند تشکر و قدردانی کردند.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه،بخشدارمرکزی و سایر مدیران اجرایی شهرستان در این بازدید حضور داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 23029
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید