• 1399/09/25
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار از پروژه مرکز جامع سلامت روستایی « نوروزان »

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار در بازدید از پروژه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی «نوروزان» راهکارهای بهبود روند پیشرفت این پروژه را بررسی کرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار در بازدید از پروژه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی «نوروزان» راهکارهای بهبود روند پیشرفت این پروژه را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، دکتر« محسن مردانی »سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار با همراهی اعضای شورا و دهیاران این روستا از پروژه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی « نوروزان » که تاکنون 35درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، حضور یافت.

 
 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار در این بازدید در گفت و گو با مسوولان و دست اندرکاران این پروژه چالش های موجود در پیشبرد این پروژه را بررسی کرده و دستورات لازم را در زمینه رفع موانع موجود، اعلام کرد و افزود: با جدیت پیگیر ادامه کار هستیم که هر چه سریع تر ساختمان تکمیل و مرکز راه اندازی شود و امیداریم آنگونه که شایسته و در شان مردم شهرستان است خدمات ارایه دهیم.

  

او با اشاره به اینکه پروژه ها در دست ساخت حوزه سلامت از مهمترین دغدغه ها و مطالبات مردم این شهرستان است تاکید کرد: رفع نیازهای بهداشتی درمانی و ارتقای سلامت جامعه، با مشارکت مردم و حمایت نیکوکاران تحقق می یابد و لازم است زمینه مشارکت آنها برای انجام کارها فراهم شود.

در این بازدید اعضای شورای و دهیاران روستا نوروزان نیز حضور داشتند از آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه شبکه بهداشت و درمان کوار اعلام کردند.

  

در حاشیه این بازدید  سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوار برای نظارت بر روند ارائه خدمات سلامت و برنامه های مقابله با کروناویروس، از خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت این روستا حضور یافت.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34030
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید