• 1399/06/31
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

بازدید سرزده مسوولان شهرستان از روند بازگشایی مدارس در کوار

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار از بازدید مسوولان شهرستان از روند بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس دولتی و غیر دولتی سطح شهر کوار خبر داد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار از بازدید مسوولان شهرستان از روند بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس دولتی و غیر دولتی سطح شهر کوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، معاون بهداشتی شبکه کوار با اعلام این خبر گفت: در راستای بررسی پروتکل های بهداشتی در مدارس، رییس شبکه بهداشت و درمان به همراه معاون فرمانداری، رییس اداره آموزش و پروش و سایر مسوولان شهرستان بصورت سرزده با حضور در مدارس دولتی و غیردولتی این شهر از روند بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید بازدید شد.

 
 

دکتر «سپیده عاشوری» افزود: در این بازدید رعایت فاصله گذاری در کلاسها ،وجود اقلام بهداشتی در مدارس،پیشگیری و کنترل بیماری با تاکید به حذف فعالیت های تجمعی پرخطر؛ تمهیدات بهداشت و ایمنی محیط مدرسه، شامل ضد عفونی کردن کلاسها و سرویس های بهداشتی، بررسی و توصیه های لازم ارایه شد.

 
 

او،افزود: در این برنامه بازدید، علاوه بر نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی،با حضور در کلاس‌های درس با دانش‌آموزان گفت‌وگو و بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مدرسه نظارت کردند.

 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار،در ادامه گفت: در نشستی مشترکی مسوولان شهرستان با مدیران،معلمان،کارکنان ضمن تاکید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک در بین دانش آموزان،از مدیران مدارس و معلمان در خواست شد تا دانش آموزان را به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری تشویق کنند.

 

این بازدید با حضور دکتر «سیدعلی شمس نیا» رییس شبکه بهداشت و درمان، «بهنام ناهید» معاون فرماندار، «رضا عبیدی» مدیر آموزش و پرورش کوار، «فاطمه نامداری» بخشدار مرکزی و «علیرضا فریدونی» شهردار کوار، از مدارس عفاف، دوازده بهمن، شاهد، شهید دیلمی ، شهداء خیبر و محمد رسول الله شهر کوار انجام شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29530
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید