• 1403/02/30
  • - تعداد بازدید: 243
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته جوانی انجام شد

اهدا شاخه گل به ماماهای فعال در امر مشاوره فرزند آوری در هفته ملی جمعیت

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان کوار ،همایشی به مناسبت هفته ی جوانی جمعیت برگزار و از ماماهای فعال  شبکه بهداشت و درمان کوار در امر مشاوره فرزند آوری در هفته ملی جمعیت با اهداء شاخه گل تقدیر و تشکر بعمل آمد.

دکتر" حسین فرخ "ریاست شبکه بهداشت ودرمان کوار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویزه به بحث جوانی جمعیت و جلوگیری از پیر شدن کشور، گفت: اگر امروز به این موضوع بسیار مهم توجه نکنیم و در رسیدن به اهداف برنامه جوانی جمعیت تلاش نشود، در آینده با مشکلاتی مانند نبودن نیروی انسانی در تمامی عرصه ها رو به رو خواهیم شد و حتی به مرحله ای خواهیم رسید که در نگهداری سالمندان با مشکل مواجه می شویم .

"حسین فرخ" با تبریک دهه با برکت کرامت، گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، در راستای اجرای برنامه حمایت از جوانی جمعیت ارایه کرد و گفت: شهرستان کواردر این زمینه قدم های مثبتی برداشته است که می توان به شاخص های واحد سامت خانواده در پیشبرد اهداف این برنامه اشاره کرد.

«حسین فرخ» موضوع جوانی جمعیت را از مهم ترین مسائل کشور نام برد و با اشاره به شعار امسال هفته ملی جمعیت با عنوان «سهم من از جوانی ایران»، اضافه کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، باید تمامی ارگان ها، ادارات، سازمان ها و همه افراد جامعه در این زمینه تلاش کنند تا فرهنگ ازدواج، فرزندآوری و از همه مهم تر دوری از تک فرزندی در کشور تحکیم شود.

این همایش باحضور روسای  شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار،بیمارستان فاطمه الزهرا (ع)،حراست شبکه بهداشت و درمان ومدیریت داخلی بیمارستان فاطمه الزهرا کوار برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 102100
کلیدواژه

تصاویر