• 1398/09/19
  • - تعداد بازدید: 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

انجام گشت مشترک بازرسی بهداشت محیط با ارگان های نظارتی از اماکن تهیه،توزیع و فروش مواد غذایی در کوار

به همت واحد بهداشت و محیط شبکه کوار برنامه مشترک بازرسی به اتفاق نمایندگان نیروهای نظارتی قوه قضائیه اماکن، رییس اداره صنعت ومعدن و اتاق اصناف از واحدهای صنفوف سطح شهر کوار مطابق چک‌لیست سامانه جامع بهداشت محیط انجام شد

گشت مشترک کارشناسان بهداشت محیط بااتفاق قاضی تعزیرات ، نمایندگان اداره صنعت ومعدن و اتاق اصناف از واحدهای صنفوف سطح شهر کوار مطابق چک‌لیست سامانه جامع بهداشت محیط انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار،کارشناس بهداشت ومحیط شبکه بهداشت و درمان کوار با اعلام این خبر گفت: این طرح نظارتی در راستای رعایت بهداشت و عرضه صحیح کالاهای سلامت محور انجام شد، 15صنف ازمراکزتهیه و توزیع و فروش مواد غذایی،رستوران و بیرون بر مورد بازدید قرارگرفت.

 

«سهراب جمشیدی»گفت: در این بازرسی های میدانی،وضعیت بهداشت محیط آنها از قبیل کارت تندرستی متصدیان،خروج وسایل اضافی ازمغازه، نظافت یخچال،پوشیدن روپوش و کلاه حین کار،رعایت بهداشت فردی وبهداشت مواد غذایی و شتشوی ابزارو تجهیزات کار بررسی شد.

 
 

 او،با اشاره برخوردهای قانونی با متخلفان بهداشتی،افزود: بیش از 10 مورد اخطاریه غیر بحرانی صادر و تذکرات لازم درزمینه رفع نواقص بهداشتی به صورت چهره به چهره برای متصدیان مراکز مذکور بازگو گردید.

 

کارشناس بهداشت محیط با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما نظارت و بازرسی مشترک با همکاری سایر سازمان‌ها است افزود: نظارت و بازرسی مشترک از این اصناف بسیار ضرورت دارد و واحد های صنفی باید قوانین وزارت بهداشت را در ارایه خدمات به مردم رعایت کنند.

 
  کارشناس بهداشت و محیط شبکه کوار در پایان تاکید کرد: تلاش ما تأمین امنیت غذایی و به دنبال آن تأمین سلامت عمومی است و در این راستا از هیچ تخلفی در حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه چشم پوشی نخواهیم کرد. 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 15172
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید