• 1398/03/29
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزیابی ارایه خدمات مراکز و خانه بهداشت در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در کوار

ارزیابی ارایه خدمات مراکز و خانه بهداشت در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در کوار

همگام با اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون، ناظر اجرایی در دانشگاه علوم پزشکی به صورت سرزده از نحوه اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در مراکز خدمات جامع سلامت شهر ی و و روستایی،خانه بهداشت و ایستگاه ثابت درشهرستان کوار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، در این بازدید ناظز اجرایی در دانشگاه علوم پزشکی نحوه ارایه خدمات به مراجعان و اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون را از نزدیک بررسی کرد.

« آتنا حفیظ » ضمن بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی،خانه های بهداشت و ایستگاه های ثابت و سیار سطح شهر و ارتباط با کاربران برنامه از نزدیک،در خصوص اجرای مطلوب برنامه، تقویت برنامه های آموزش و اطلاع رسانی به عموم و ارایه خدمت مطلوب به مردم تاکید کردند.

ناظر اجرای دانشگاه علوم پزشکی با تشکر از تلاش فعالانه و احساس مسئولیت در برنامه «بسیج ملی کنترل فشار خون» افزود: امیدواریم کار به خوبی پیش رود و ما نیز در این راستا وظیفه داریم تا همکاری‌های لازم را در اجرای هرچه بهتر این طرح داشته باشیم.

در ادامه، معاون بهداشتی شبکه بهداشت درمان با اشاره به کارهای صورت گرفته در راستای توسعه و تقویت سلامت در شهرستان کوار، بیان کرد:خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی همراه شده و تاکنون بیش از12هزار نفر شهروندان کواری مورد پایش قرارگرفته‌اند.

دکتر« سپیده عاشوری » افزود: پایگاه های ثابت و تیم های سیار شبکه بهداشت و درمان به صورت گسترده با حضور در سطح شهرستان کوار در حال سنجش و ثبت میزان فشارخون افراد بالای 30 سال هستند
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 7181
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید