• 1398/05/23
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

ارایه خدمات رایگان پزشکی بهداشتی به ساکنان منطقه کم برخوردار «شهید دستغیب» شهر کوار

تیم بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شبکه کوار با حضور در مناطق کمتر برخوردار سطح شهر کوار به بیش از 70 نفر از مردم این منطقه خدمات پزشکی و بهداشتی ارایه دادند

تیم بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شبکه کوار با حضور در مناطق کمتر برخوردار سطح شهر کوار به بیش از 70 نفر از مردم این منطقه خدمات پزشکی و بهداشتی ارایه دادند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوا،دکتر«سید علی شمس نیا» گفت: با هدف محرومیت زدایی و ارتقای سطح بهداشت، تیم بهداشتی و درمانی کوار با حضور در محله محروم «شهید دستغیب»شهر کوار،خدمات رایگان پزشکی، آموزشی، بهداشتی و غربالگری ارائه کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان کوار گفت: این تیم که،شامل پزشک عمومی، کارشناسان بهداشتی همراه بود،بیش از  70مورد خدمات سلامت ارایه دادند.

 
 

او افزود: این خدمات شامل معاینه و یزیت رایگان پزشکی،خدمات مشاوره، آموزش بهداشت و خودمراقبتی برای پیشگیری از بیماری ها، مشاوره مامایی،تغذیه ،بهداشت سلامت روان و پایش فشار خون و قند خون بوده است.

«شمس نیا» با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی این شبکه شناسایی روستاها و محله های محروم و همچنین ارایه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به آنهاست توضیح داد: نیازسنجی مناطق کم برخوردار در کوار با درخواست نواحی مختلف بسیج، امور مساجد و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

او در پایان افزود: با توجه به دستاورد‌های مثبت طرح تحول سلامت، اعزام تیم‌های پزشکی و بهداشتی به صورت فصلی و تیمی در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار قرار گرفته است.

این طرح با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوار  اداره بهزیستی و به همت بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای کمک و خدمات رسانی به مردم این منطقه، انجام شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 8854
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید