• 1399/09/26
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار

ارایه خدمات رایگان و مراقبت بیماران ناتوان و سالمند در منزل کوار

معاون بهداشتی شبکه بهداشت درمان کوار از طرح جهادی ویزیت رایگان بیماران ناتوان و سالمند تحت پوشش کمیته امداد در منزل به همت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان خبر داد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت درمان کوار از طرح جهادی ویزیت رایگان بیماران ناتوان و سالمند تحت پوشش کمیته امداد در منزل به همت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، معاون بهداشتی شبکه کوار افزود: در این طرح که در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا شد،بیماران بدحال و بیمارانی که به علت ناتوانی جسمی، نمی‌توانند در مطب پزشکان حضور یابند توسط پزشک جهادی در منزل خود مورد معاینه رایگان قرار گرفته و مشکلات آنها بررسی شد.

دکتر « سپیده عاشوری » افزود: خدمات ارایه شده در این برنامه شامل ویزیت رایگان، آموزش خود مراقبتی به بیماران و خانواده‌های آنان ، فشار خون، بررسی آزمایشات ،تست قندخون،مشاوره تغذیه ،تشکیل و تکمیل پرونده الکترونیک همراه بود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار با اشاره به اهمیت تامین سلامت در این گروه از جامعه افزود: پایش سلامت سالمندان از ارکان برنامه های تحول نظام سلامت در بخش بهداشت و درمان بوده و می تواند نقش موثری در ناتوانی جسمی در این گروه سنی را داشته باشد و همه باید در راستای تحقق این مهّم تلاش کنیم.

  

او در پایان گفت:‌ در بحث سلامت سالمندانی که در روستاها ساکن هستند، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا در خصوص مسایل زندگی،چگونگی و نحوه برخورد با سالمند، آموزش‌های لازم به شخص سالمند و خانواده وی ارایه شد.

همه ساله به همت بسیچ جامعه پزشکی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان طرح خدمات ویزیت رایگان در سطح شهرستان با هدف رسیدگی به سالمندانی است که از لحاظ بدنی کم‌توان و بی‌بضاعت هستند اجرا می شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34093
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید